FAQ | Meest gestelde vragen
Q1- Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
A1 - Wanneer het product op voorraad is, wij de betaling ontvangen hebben en het op werkdagen* voor 15.00uur besteld is, verzenden wij dezelfde dag. Bij grote drukte kan de levertijd langer zijn, hiervan zullen wij melding maken op de homepagina. Helaas hebben wij geen invloed op de planning van onze transporteurs. De ervaring is dat het in de meeste gevallen de volgende werkdag geleverd wordt.
Wordt er een bestelling geplaatst met producten die op voorrraad zijn én producten die niet op voorraad zijn, dan verzenden wij wanneer de bestelling compleet op voorraad is. Wanneer gewenst kunnen wij een deellevering doen, hiervoor worden wel extra verzendkosten in rekening gebracht.
Voorraden en levertijden staan per product apart vermeld.
*Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen deze vallen buiten de werkdagen.
Q2 - Wat betaal ik voor de verzending van mijn bestelling?
A2 - Wij hanteren een standaard verzendkosten van NL € 4,25 brievenbuspakket en NL € 7 ,25 voor pakket BE € . Gratis verzending voor NL geld voor een bestelling boven de € 100,- en voor BE bestelling boven de € 150,-
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij het winkelwagentje en worden gebaseerd op gewicht en grote van de artikelen.
Q3 - Welke betaalmethode kan ik gebruiken?
A3 - De betaling kan gedaan worden via Ideal, bancontact of bankoverschrijving, bij ophalen kan er betaald worden doormiddel van een betaalverzoek of contant.
- Ideal
- Bancontact
- Bankoverschrijving
- Cadeaubon van Styled2
Q4 - Kan ik ook achteraf betalen?
A4 - Nee, Bij styled2 is er op dit moment geen mogelijkheid tot achteraf betalen.
Q5 - Is de bestelling en betaling via een beveiligde omgeving?
A5 - De bestellingen en betalingen lopen via een beveiligde internetomgeving. Alle gegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Een veilige SSL-verbinding is te herkennen aan het slotje in de browser.
Q6 - Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
A6 - Een bestelling kan en mag geruild of geretourneerd worden er zijn hier wel een aantal voorwaarden aan verboden zie ons retourbeleid Ruilen, retourneren en garantie
Q7 - Hoe werkt retourneren of ruilen?
A7 - Alle informatie hierover is terug te vinden op onze Ruilen, retourneren en garantie pagina
Q8 - Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?
A8 - In de basis is het niet mogelijk om een geplaatste bestelling te wijzigen. Wel proberen wij zoveel mogelijk mee te denken en kan er altijd contact opgenomen worden voor de mogelijkheden. Wanneer de bestelling onderweg / afgegeven is aan de vervoerder kunnen wij geen wijzigingen meer doorvoeren aan de bestelling.
Q9 - Moet ik betalen voor het retour zenden of ruilen van mijn producten?
A9 - Ja, het retour zenden is voor eigen rekening. Ruilen kan gratis op onze locatie in Moordrecht, ruilen via verzending zijn verzendkosten aan verbonden
Q10 - Hoe zit het met gratis verzending wanneer ik een deel van mijn bestelling retourneer?
A10 - Wanneer een deel van de bestelling retour gestuurd wordt en de totale bestelling bedrag van de te houden spullen onder de gratis verzending drempel komt worden de oorspronkelijke verzendkosten met het retourbedrag verrekend.
Q11 - Het product wat ik zoek is niet op voorraad, komt deze nog terug?
A11 - Veel van onze producten vallen onder onze basis collectie. Bij geen voorraad zijn deze tijdelijk uitverkocht maar komen spoedig weer op voorraad. Neem gerust contact met ons op over een product info@styled2.nl of via onze contactpagina
Q12 - Hoe kan een product nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
A12 - Na de geplaatste bestelling worden de bestelde artikelen direct gereserveerd. Helaas kan het soms voorkomen dat bijvoorbeeld door computer of magazijnfouten een product niet op voorraad blijkt te zijn. Kan de bestelling niet volledig afgeleverd worden? Dan nemen wij contact op en bekijken we samen de mogelijkheden voor passende producten of een terugbetaling.
Q13 - Ik heb geen email met bevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel doorgekomen?
A13 - Bedankt voor jou bestelling! Het is altijd mogelijk dat er een vertraging zit in het ontvangen van een bevestigingsmail. Kijk voor de zekerheid ook altijd even de spambox in de gaten, het komt voor dat ze daarin binnen komen. Heb na enige tijd nog geen bevestiging ontvangen horen wij dit graag via info@styled2.nl of via onze contactpagina .
Q14 - Mijn bestelling is beschadigd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?
A14 - Ontzettend vervelend dat er iets mis is met de bestelling! Wanneer de bestelling of een deel daarvan beschadigd/ ontbreek een product is ontvangen, dient dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons kenbaar gemaakt te worden per email ( info@styled2.nl ). Voeg hier zoveel mogelijk informatie aan toe zoals een omschrijving en foto's. Wij zullen binnen 2 werkdagen de email in behandeling nemen om samen tot een zo goed mogelijk passende oplossing te komen.
Q15 - Geldigheidsduur van de cadeaubon?
A15 - Onze cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig, éénmalig te gebruiken doormiddel van een unieke code.
Q16 - Hoe wissel ik een cadeaubon/ kortingscode in?
A16 - Een cadeaubon of kortingscode is altijd een feestje! Hoe leuk is het om met een cadeaubon of korting toffe producten aan te schaffen! Elke cadeaubon heeft een unieke kortingscode, de kortingscode kan tijdens het bestelproces ingewisseld worden. Mocht dit onverhoopt niet lukken neem contact met ons op dan kijken wij mee.
Q17 - Voorwaarden kortingscode(s)?
A17 - De kortingscodes die wij online, via de webshop, socialmedia of nieuwsbrief delen zijn alleen geldig in bepaalde periodes, deze periodes of datum zijn altijd aangegeven bij de kortingscode.
Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste bestellingen en worden niet met terugwerkende kracht ingewisseld. Ook is de korting niet geldig op nabestellingen die gedaan worden op een lopende bestelling.
Q18 - Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk gebruiken?
A18 - Wat leuk dat je cadeaubonnen hebt gekregen! In onze webshop kan er één code per bestelling ingevoerd worden. Heb je meer cadeaubonnen? Mail dan even naar ons ( info@styled2.nl ) zorgen wij dat de bonnen worden samengevoegd tot één code of neem contact op via onze contactpagina
Q19 - Ik heb een klacht over een bestelling, wat kan ik doen?
A19 - Wat vervelend om te horen. Natuurlijk kan het voorkomen dat de producten of diensten niet geheel naar wens zijn. Graag ontvangen wij binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling een mailtje, omschrijf hierin duidelijk de klacht, voorkeur foto's toevoegen en het ordernummer. Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk op te lossen! Een klacht of negatieve ervaring wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen, niet elke klacht of ervaring kunnen we direct oplossen, hierover zullen wij blijven communiceren. We hebben de doelstelling klachten en negatieve ervaringen in overleg met de klant altijd op een passende manier op te lossen.
Q20 - Is het mogelijk een bestelling op te halen?
A20 - Op afspraak is het mogelijk om de bestelling op te komen halen op onze locatie in Moordrecht, Maak eenvoudig een afspraak via onze contactpagina
Q21 - Hebben jullie een winkel?
A21 - Wij hebben geen winkel, op afspraak is het wel mogelijk om producten te zien, te voelen en kunnen wij advies geven op onze locatie in Moordrecht. Maak eenvoudig een afspraak via onze contactpagina
Q22 - Kan ik de producten wassen?
A22 - Voor alle informatie over wassen verwijzen we graag door naar onze wasvoorschriften op deze pagina staat alles uitgelegd.
Q23 - Is bestellen alleen mogelijk als ik een account aanmaak?
A23 - Nee, ook zonder account kan er eenvoudig een bestelling geplaatst worden. Wanneer er wel een account aangemaakt is, worden de gegevens automatisch ingevuld.
Q24 - Hoe maak ik een account aan?
A24 - Een account is eenvoudig aan te maken, rechtsboven op de website vind je de knop "mijn account" of bij het afronden van een bestelling.
Q25 - Kan ik mijn kindje aanmelden als Brandrep?
A25 - Wij zijn altijd opzoek naar blije klanten, ervaringen en zeker foto's in gebruik. Op het moment hebben wij nog geen ervaring met Brandreps en gaan wij ons orienteren op de samenwerking daarvan. Al al eerder brandrep geweest? Deel zeker jou ervaring, kennis en wensen wie weet worden jullie onze eerste brandrep!
Minimale eisen voor een brandrep:
- Goede kwaliteit foto('s) (heldere belichting, geen romelige achtergrond)
- Styling en product goed zichtbaar
- Foto's online, website, socialmedia, promotie - en reclamedoeleinde gedeeld mogen worden ten behoeve van onze webshop en hiervoor toestemming geven zonder bijv. afscherming van gezichten.